Ruined by the Marquess: A Forced Marriage Historical Romance (Arranged Marriage Historical Romance Traditional Regency Romance) (Alpha Male Matchmaking Romance Historical Victorian Romance)

Home > Other > Ruined by the Marquess: A Forced Marriage Historical Romance (Arranged Marriage Historical Romance Traditional Regency Romance) (Alpha Male Matchmaking Romance Historical Victorian Romance) > Page 97
Ruined by the Marquess: A Forced Marriage Historical Romance (Arranged Marriage Historical Romance Traditional Regency Romance) (Alpha Male Matchmaking Romance Historical Victorian Romance) Page 97

by Paige Parker


  "אין לכם מושג כמה זמן אני כבר חיכה כדי לעשות את זה."הוא ישק את הולו של אותה בצוואר כך לה שם.

  "זה לא יכול היה יותר מ5 שישה ימים"הגיע לה שימתי תגובה הואchuckled.הוא אוהב אותה השנינות ואת ההומור.

  וויליאם משך אותה לתוך חיבוק אוהב.היא נמסה כמו נשק שלו הוא הוריד את הראש כדי לנשק אותה.

  "Kat,אתה פשוט...מושלם!אני בטוח שמעולם לא יבוא על פני יותר אישה יפה"הוא לחש בין נשיקות.

  קתריןreveled את העובדה כי מצאו אותה בעלה אטרקטיבי.היא גם הפכה מאוד מודע שלו שעבד לנשום את ריח מחודד זה היה מעורר את החושים.לא ניתן לעצור את עצמה היא התגלגל בדרכים לה ידיים על החזה קשיח שלו נפגש עם נופי תאבי שלו משלו.וכולם אהבו אותה כאשר הוא חצי סגר את העיניים מכיוון שהיא נתנו לה את הידיים לגלות את הכונן הקשיח קווי המתאר של החזה שלו בבטן.כאשר היא צירים הוריד את היד שלה רחוק יותר,היא שמעתי את יניקת חדה נשימה.

  "אין לך מושג מה אתה עושה לי מתוק שלי!"ויליאםgrowled.הוא במהירות את הכפתורים שלunfastened לה בחלוק ובנעלי לפני קתרין לממש כי היא רוצה להיות כמעט בקרוב עירומים מול אותו הוא רוצה כבר את הבידוד שלה שמלת שלה.היא כעת חבש במרחק דקהchemise ו גרביונים.וויליאם היה מחפש אותה עם תשוקה רסן כמו שהוא לאט לאט שיחרר את חוט גומי שלchemise שלה.

  כמו את מארג דק התפרקה של קתרין מסביב שדיים מוצקים היו חשופים לו רעב המתבוננת.

  "מעולה!אתה נפלא אהבה שלי!"בלב של קתרין התנפחה על דבריו של כיוי חיבה.כאשר הוא לקחו שלו זמן מתוק מחפש חזה החשוף שלה הוא הגיע עד ידו גפף אחד של הפטמות.הוא נחתך ושמחבר שיחק את חוש בשלה ולגרום לה פרפר בלי הכרה.היא חשה צורך חדה בין השוקיים שלה עם שום רעיון לחלוטין כיצד לספק אותו.ולאחר מכן הוא הוריד את ראשו ק את חוש ורוד ו קתרין הרגשתי כאילו היא הייתה להתפרץ עם נופש.הוא בקרוב מופנה תשומת הלב שלו על אחרים,פסגת ורודnibbling,מלקקת את כל בזמן.נשמתה של קתרין התחיל המגיעיםrasps קצר, "הו אלוהים!מה...מה אתה עושה ויליאם?"

  "אני רק אוהב את אשתו היפה ביותר,"השיב ללא עצירה אירוטיות שלו כסובייקט שווה.

  היא הייתה מתוקה אבוד,והחוויות כאשר היא חשה את ידו בתנועה לה הבטן לכיוון אזור אינטימי ביותר שלה.היא פתאום סמך רתום את הרגליים הדוקות כדי למנוע ממנו גישה נוספת.

  "פתח לי,מתוקה שלי!אני מבטיח להיות עדין.לך אמון אותי,אתה לא?"

  בשלב זה של זמן,קתרין מהימן אותו יותר מאשר היא עצמה מהימנים.לאט לאט היא פתחה רגליים שם ושאף גם הוא כי הנה בימים ההמה ובעת ההיא את קפלי המין שלה. בפה על שדיה ואת הידיים שלו עושים דברים רעים על אותה ליבה נשית,קתרין הרגשתי כאילו היא הייתה על הקצה של העולם.כאשר הוא מוכנס אחד ארוך שלו אצבעות בתוך לנשיות שלה,היא כמעט צעקה עם נופש.

  נופש קטרין כבר היה רטוב ומוכן עבור אותו. "עכשיו אני הולך כדי להזין לך אהבה שלי.זה כאב לי רק מעט אך לאחר שהוא יהיה חוויה מהנה ביותר".הוא הסתכל לתוך העיניים שלה כפי שהיא עע והוא נכנס שלה סוויפטin motion.הוא ראה אותה התכווצות בתחילה על הפלישה מוזר אך כפי שהוא התחיל לנסוע בתוך אותה לאט,כי המראה של כאב בקרוב יוחלף כי והרגשת נופש.

  הוא גדל בקצב שלו והרגשתי את הגוף הדק סביב אותו עד שהיא לבסוף התפוצץ עם נופש.תוך רגעים ספורים הוא מצא את שחרור מדי.הוא נשאר על החלק העליון של אותה במשך כמה שניות לפני מתגלגל לצד אותה ואת הנשק שלו לוקח אותה.

  "אני אוהב אותך",קתרין ויליאם אמר לה על המצח שלה מתנשקים.היא מיד העריץ אותו עם העיניים לחקירה.

  "אני מתכוון הוא חמודי אני אוהב אותך!אתה יודע,אני רוצה תמיד לעג של מי אמר כי הם נפלו אהבה ממבט ראשון אבל זה בדיוק מה שקרה עם לי!כאשר ראיתי אותך באותו לילה על הכדור,בלב שלי אני יודע שאתה אחד עבור לי!"

  "הוי ויליאם!אני אוהב אותך יותר מדי!למעשה,אני אוהב אותך מאז שהייתי ילדה קטנה ואתה,אלדר בן דודו של החבר הטוב ביותר שלי.אין לך מושג כמה פעמים אני כבר החלום של סוסים סוס לבן גדול מגיעים כדי להציל אותי סכנה לא ידועה.אתה לא להיות אביר שלי,בחיים האמיתיים יותר מדי!"קתרין צחק.

  וויליאם חיבק אותה בחוזקה ו לחש שלה, "אני מבטיח לך להישאר בטוח מפני כל הסכנות,אהבה שלי.החיים שלנו יהיה מלא אהבה ושמחה ואני נסה את הטוב ביותר כדי להיות בעלי מושלם".

  "אבל אתה כבר מושלם!"היא חייך כנגד החזה שלו.

  "במקרה זה,אני נסה את הטוב ביותר כדי לשמור על השלמות שלי!"הוא התלוצץ ובכך אותה לצחוק.

  וויליאם היה הוכיח שוב כי הוא לא כמו אבא שלה.את האהבה שהיא חשה עבור אותו היה מחוייב.האיש הוציא לה מוניטין של כמה ימים חזרה עכשיו קיימה את המפתח ללבה.היא רוצה למצוא שותף לחיים מושלם ב יהוה ויליאם וולקאם,היא עכשיו כדי לנסות את הטוב ביותר כדי להיות אוהב ודואג אשתו!

  מסקנה

  ויליאם קתרין קטן אחר חתונה דבונשייר,וולקאם של המשפחה.ההורים שלו הם יותר שמח יש תוספת חדשה את משפחתו צורה של קתרין.

  קתרין מנהלת כדי לזכות בליבם של כל הבית החדש שלה עם אותה חן וחמלה.בקושי אחרי חודש לאחר הנישואין שלהם ישן עם מאשתו ומילדיוMarquess לעולמו בשלווה לו לישון,תוכן עם ידע כי בנו ואת בתו בחוק לעשות צדקmarquessate מלאה.

  כעבור שנה ויליאם קתרין הם ברוך עם התינוק של נערה יפה בדיוק כמו אמא שלה עם אותה ענק ועיניים חומות.סמתה בגאווה יקבל את תפקיד חדש של ההגעה סדקית וchristens לה שארלוט.

  וויליאם לא לשכוח תודה לאל עבור ברכה אותו בשפע.כל היום הוא נופל מעט יותר אהבה עם אישה אחת נשבע כי היא רוצה למות בתולה ישן!הם עושים להם לשתף סביר של קרבות ו הן עם הדעות של אותם הוא עקשן,אבל זה רק מוסיף את הלויאליות שלהם מערכת יחסים יפה.

  כמו עבור קתרין,היא מרגישה ברוך על בעלה של מי לא רק אוהב ודואג לה אך גם חברו הטוב ביותר.לה נישואין עשוי שלא להיו�
� מושלמת,אבל זה היה בהחלט קרוב מאד!

  ספר בונוס1

  מוכן עבור לה מר ימינה

  Paige פרקר

  ©2016

  ©Copyright 2016 על ידיFamiMK מדיה פרסום, LLC-כל הזכויות שמורות.

  מסמך זה הוא נוטה לכיוון אספקת מידע אמין, המדויק בנוגע לנושא ואת הבעיה מכוסה.פרסום הוא נמכר עם הרעיון כיpublisher אינו דרוש כדי לעבד חשבונאות,מותר באופן רשמי או אחר,שירותים מתאימים.עצה אם יש צורך,משפטי או מקצועי,עסקו אדם את המקצוע צריך להיות הורה.

  -הצהרת העקרונות אשר התקבלה ואושרה על-ידי ועדה באותה מידה של בר אמריקאי עם איגוד העיתוים היומיים של ועדת עמותות.

  לא זו חוקית כדי לשכפל,לשכפל או לשדר כל חלק של מסמך זה או באמצעים אלקטרוניים או בתבנית מודפס הקלטה של פרסום זה אסורים בהחלט ואת כל אחסון של מסמך זה אינו מותר אלא אם כן עם אישור בכתב שלPublisher.כל הזכויות שמורות.

  המידע הכלול במסמך זה הוא מסר כדי להיות אמן עקבית,כי כל חבות,במונחים של אחרות הנשקפות או אחרת,על-ידי שימוש כלשהו או התעללות של כל מדיניות,תהליכים הנכללים בתוך הוראות או הוא יתום ומלבם יוצאו אחריות של הנמען קורא.בשום פנים לא תהיה כל אחריות משפטית או האשמה מוחזקים נגד המוציא לאור לכל התמודד,נזקים או הפסד מויטרי עקב המידע בזאת,או בעקיפין.

  מחברים המתאימים עצמם כל זכויות היוצרים לא התקיים על ידיpublisher.

  המידע במסמך זה מוצע למטרות אינפורמטיביות בלבד,הוא אוניברסלי כמו כן.את המצגת של מידע ללא חוזה או כל סוג של ערבותassurance.

  סימנים מסחריים המשמשים הם ללא כל הסכמה,פרסום מסחרי ללא הרשאה או גיבוי על ידי הבעלים סימן מסחרי.כל סימנים מסחריים ומותגים בתוך ספר זה הם למטרות הבהרה בלבד הם בבעלות פרטית על ידי הבעלים עצמם לא מזוהה עם מסמך זה.

  תוכן העניינים

  הוציא על ידיMarquess 1

  Paige פרקר 1

  מבוא 7

  פרק1 8

  פרק2 14

  פרק3 22

  פרק4 32

  פרק5 42

  פרק6 49

  המסקנה 58

  ©2016 60

  תוכן העניינים 64

  פרק: 1 66

  פרק2 : 69

  פרק3 : 74

  פרק: 4 79

  פרק: 5 86

  פרק: 6 93

  פרק7 : 98

  פרק8 : 103

  פרק9: 112

  ספר בונוס2 119

  מלחמה בתוך 119

  ©2016 119

  תוכן העניינים 123

  פרק1-התפיסה השגויה 123

  פרק2-תקווה 123

  פרק3-בעושר ובאושר 123

  פרק4-שדים 123

  כושלת 124

  פרק: 1

  לפני עשר שנים

  לונדון-יוני2002 27

  "שלי תוכל אנא הזדרז.אני באמת לא רוצה להיות מאוחר מהיום הראשון שלי!"רחל צעק על החלק העליון של קולה של הדלת הקדמית של אותה שטוח.זה היה יום מדהים.כל משאלות שלה היו יגיע בקרוב מאוד אמיתי.מוסרי שישוחזר של אחד ומשפיע ביותר למשפחות קנט כמעט56 מייל ממרכז לונדון,היא הייתה חלומה להגיע לעיר הגדולה של מחקרים נוספים.היות מסכום שמרני של המשפחה הוא לא לקח אותה כל המאמצים כדי לשכנע את ההורים שלה כי יהיה מה היא רוצה את הטוב ביותר עבור אותה בטווח הארוך.לבסוף הם נתנו,לאחר סיום שלה היטבfaring קורס היא הגיעה ללונדון עבור אותהmasters.

  "במרחק דקות חמודי"שלי צעק.רחל חייך אל עצמה היא ידעה שלי של דקה אחת האם רצועת חוף של לפחות10 דקות.היאcrosschecked אם הייתה כל אותה ספרים ומסמכים במקומו והוא התחיל לכיוון המעלית.חלון קטן בצד של תפס אותה תשומת לב.היא אהב את האווירה התוססת של העיר, באזור הומה אדם והצלילים של מכוניות.מעבר לרחוב,פארק שבו ילדים שיחקו.היו כמה זוגות העתיקה ללגום קפה בבית הקפה במורד הכביש.זה היה יום יפה.

  "מוכן!"שלי אמר ומשך רחל את מחשבותיו.

  "בוא לעבור במהירות או אנחנו יהיה מאוחר.יש לך את המפתחות של שטוח?"שאל רחל גם היא נכנסה למעלית.

  "כן.למה אתה דואג כל כך הרבה היא מתוקה אמיתית?רק יל"צחק שלי.

  "לא יודע.זה בדיוק את האופן שבו אני אני חושב",רחל חייך.היא המחשבה כיצד הם שונים אך שניהם היו הם עדיין הכה אותו כאשר הם נפגשו לראשונה.זה היה כמו ומחמיאים זה לזה.דבר אחד בטוח עבור ידע רחל כי היא יכול לתת אמון שלי לחלוטין למרות שהם הפכו חברים רק לפני כמה שבועות.

  כאשר הם הצילו את הבניין,בריזה קריר שאחז אותם.מזג האוויר היה קר של חודש יוני.זה לקח להם15 דקות כדי להגיע ליעד שלהם.רחל הסתכל על בניין ענק עם אמה.היא הרגישה מאוד ברת מזל להיות חלק.

  "נמל דרלינג יש לך את המספר שלי.התקשר אליי רק אם יש לך בעיה".

  "בטוחShell!"

  "לטפל. לראות אתכם5."

  רחל רק עע כמו שלי לכיוון המדרגות.היא התחילה מחפש עבור אותה ראשונה.זה היה התחלה חדשה עבור אותה את הגשר המרהיב'.היא הייתה נרגש וכן עצבני.

  אותה ראשונה היה על בפינה הימנית למטה את אולם היא התחילה לכיוון אותו.רחל חייכו את התלמידים על פני בתקווה להכיר חברים חדשים בקרוב.לבסוף היא הגיעה את הדלת לקח נשימה עמוקה ונכנסתי.הוא היה כמו אם העולם היה פתיחת לה,חדש ומואר.

  פרק2 :

  זה לא היה יום טוב עבור הברונג והקריס.לחשוב על של אותו הוא היה בקושי9 בבוקר.הוא היה קשה לעבור עם אמא שלו.היא מסרה לי אותו באמצע הלילה,אומר לו אותה על חבר חדש.הם היו בחוץ על חופשה במקום בספרד.היא גם אמרה כי היא תהיה נישואיי לו ברגע שהם לחזור.הוא צריך להיות חשודים.הוא היה במרחק של6 חודשים לאורה לא קרא והוא רק קיווה זמן זה היה לה למצוא מישהו אוהב אותה להישאר עם אותה על היד של החיים שלה.רשימה של נישואין שלה ולאחר מכן שלא בנוכחותה בבית היה די זמן.קבלת

  לפעמים הוא איחל אביו היה עדיין בחיים.ההורים שלו אהבו אחד את השני הרבה שלהם היה משפחה שלמה בכל המובנים.אבל אחרי כי הכביש קטלנית תאונה את חייהם השתנו לחלוטין.לאורה היה התאבל שנתיים אבל אחרי כי היא התחילה
מחפש אהבה במקומות אחרים.זה גרם לה נישואיי כמה גברים שאינם מתאימים עזב אותה יותר מאשר לפני הרוס.הוא עשה את כל החיים קשה יותר עבור ריקודי ברונג וקריס כפי שהוא רוצה אותה כדי להיות שמח תמיד.

  תוך כדי לדבר עם אמא שלו בבוקר,הוא יכול להרגיש משהו שונה.היא נראתה כדי להיות מאושר.אולי היא רוצה למצוא לבסוף את האדם הנכון לה,ריקודי ברונג וקריס היה רק שומר את אצבעות.הוא אמר שהוא לא יכול לישון לאחר שיחה לאחר הרבה ועיקולים,הוא קם.הוא היה עבד קשה מאוד עבור יום זה לא הרשו לאף אחד הרס אותו,אפילו לא אימא שלו.

  ריקודי ברונג וקריס ממותגת והסתכלתי על הטלוויזיה החדשות תחזית מזג האוויר בעת שאכלו ארוחת הבוקר שלו.יום מראש היה ברור.הוא רצה הוא יכול לומר אותו הדבר על עצמו.לאחר ניקוי צלחות,הוא התחיל ההכנה קולג'.ארון בגדים שלו לא היה עשיר מאד...רק כמה חולצות רשמית הוא שקניתי בעת שעבד על סופרמרקט.הוא לשים על אחד מהם לאסוף את המפתחות אופניים עזבו את הדירה.

 

‹ Prev