Ruined by the Marquess: A Forced Marriage Historical Romance (Arranged Marriage Historical Romance Traditional Regency Romance) (Alpha Male Matchmaking Romance Historical Victorian Romance)

Home > Other > Ruined by the Marquess: A Forced Marriage Historical Romance (Arranged Marriage Historical Romance Traditional Regency Romance) (Alpha Male Matchmaking Romance Historical Victorian Romance) > Page 101
Ruined by the Marquess: A Forced Marriage Historical Romance (Arranged Marriage Historical Romance Traditional Regency Romance) (Alpha Male Matchmaking Romance Historical Victorian Romance) Page 101

by Paige Parker


  רחל ידע כי אבא שלה רוצה להודות מה שהוא עשה זאת היא רק הנהנו בהסכמה.היא רצתה לשחרר אותו של נטל.

  דוד החלה, "ריקודי ברונג וקריס יש לחזור אל החיים שלנו סיבה.אתה זוכר כי יום עשר שנים לאחור כאשר הוא הגיע למשרד שלי כדי לבקש את ידו של חתונה?גם כי היום אני....I העליב אותו.למעשה,אני מאמין לו כי הוא לא ראוי של רחל ואני שבר את הערכה עצמית ככל שאני יכול.אני אוהב אותך כל כך הרבה ועל עצם המחשבה של החיים בעוני עם כי הבחור דחה אותי.אני יודע כי הוא היה עקשן עצמית כיבוד האדם הוא לא ייקח כסף כי אני המוצעים לו כך היה לי לחשוב על דרך לעשות לו לעזוב".

  "למה עשיתם את זה אבא שלי?אתה יודע כמה אני אוהב אותו..."

  "חשבתי שהוא סתם היקסמות ונטישה שאתה חש כלפי הבחור ואני חשבתי כי עם הזמן,שהיית לקבל עליו.האמינו לי רחל, אני רק רוצה אותך כדי לחיות שמח מרוצים החיים...".

  "הייתי שמח כבר מרוצים עם ריקודי ברונג וקריס...."

  "הבנתי מאוחר מאוד יקר שלי.הוא נהרג לי לראות אותך ונכספים עבור אותו יום יום.כבר שנתיים בערך אני עשה הכל אני יכול לאתר אותו ואת האחרון אני לא מצאתי אותו.הוא היה בספרד ואת העסק שלו שהחלה עם עזרה של כמה החבר שלו.התחלתי שמירה על הלשוניות אותו כמו שהוא ונכתב הרחיבה את העסק שלו.עליבה מילים קשות שלי הייתה לו מוטיבציה להוכיחmettle שלו הייתי יותר שמח לראות אותו להצליח.למעשה,הבטיח לי את עצמי כי אני רוצה להגדיר דברים ממש בין לכם שני אבל אז... ...כל זה קרה,"הוא נאנח. "אני באמת מצטער על-כל-אשר אני עשה,רחל.אנא תסלחו לי.אם אפשרי,נא לא שונאת אותי....".

  רחל מעולם לא ראיתי דמעות בעיניים של אבא שלה.היא חיבקה אותו בחוזקה והוא ענה"אני יכול לעולם לא שנאה אתה אבא....לא!"

  "עכשיו כי אני חושב של רחל,פעולות של ריקודי ברונג וקריס מוצדקת לגמרי.אני לא למעוך את אהבה ואמון תחת הרגליים שלי לפני שנים ועכשיו הוא רוצה לקבל בחזרה.אבל מה שהוא לא יודע כי הוא כואב לך יותר מדי עם כל שהוא עושה של....ואני לא תסבול כי.יש לי כדי להפוך אותו ראה תחושה כי אני יודע שהוא עדיין אוהב אותך.על ידי כואב לך הוא כואב את עצמו יותר מדי".

  רחל לא ידע מה לומר.היא רצתה לדעת כי אבא שלה ריקודי ברונג וקריס כבר אמר לה את האמת,ואף היה מוכן לתת חזרה את החברה שלהם אך היא רוצה את אבא שלה כדי לקבל יותר מדרגה.

  "אבא,עליך כמה היד כעת.נסה לקבל כמה לישון..."

  "אני לא יוכל לישון עד שאני להגדיר דברים ממש.רחל,לעשות לי טובה איכשהו לקבל אותו להיפגש איתי.אני רוצה להתנצל עליו לכל שאני לא",דוד לימד.

  "אני ממש כאן מר רייט".ריקודי ברונג וקריס עמד בפתח עם ביטוי שמרו על פיו.

  "ריקודי ברונג וקריס.....???הוא לך?"

  "כן,הוא מאוד אותי.ההבדל היחיד הוא כי אני כבר לא צעירים,פגיעה ריקודי ברונג וקריס פרסיס ווילארד ויל".

  "אני יודע כי הבן,אני יודע היטב".

  רחל נורה אזהרה מבט ריקודי ברונג וקריס בחשאי לשאול אותו כדי להיות מנומס עדינה.ריקודי ברונג וקריס רצה לומר לה כי היא לא תצטרך לדאוג.הוא רוצה כבר ביותר שניהל שיחה שלהם היה יותר מוכן לסלוח דוד עכשיו כי הוא יודע את הסיבה מאחורי מעשיו בעבר.הוא עשה את מה שהוא חשב היה מיטב האינטרסים של הבת שלו.

  "ריקודי ברונג וקריס,אני חייב לומר לך את כישורי עסקים ממולח ביותר.לא היה לי שמץ של מושג השתלטות זה".

  "אני לקחת את זה מחמאה,מר רייט".

  "זה הייתה אמורה להיות מחמאה!אני מופתע לגלות את כמות הצלחה מוניטין כי יש לך שטח ענק עבור עצמך בשנים האחרונות אלה.ברכותינו!"

  "תודה,אבל אני חייב לך אשראי על כך.אלמלא לאuhh שלך...כי אני אומר מילים מוטיבציה,אני לא חושב שאני כבר כזה הצלחה!"

  דודchuckled בשלב זה ואת האווירה בחדר בבהירות עד באופן מיידי.

  "ריקודי ברונג וקריס,אני מתנצל על-כל-אשר אמרתי לא בעבר.האמינו לי-אני רק רוצה להגן על הבת שלי.אני חשבתי כי החיים שלה יהיה הרוס אם היא נשואה לך להיות ילד היחידה שלי,אני לא יכול לאפשר לזה לקרות לה.אני עצמי גאווה להיות שופט טוב של אופי אבל אני כישלון חרוץ כי היום.אני חושבת שיש לי כבר מורכב נפשי כי היו רק צעיר שרצה להתחתןcad רחל עבור אותה כסף.אני אפילו לא לעשות מאמץ כדי לראות את הפוטנציאל....."דויד הקולי של צמח עבה עם ורגש.

  ריקודי ברונג וקריס יכול לראות בבירור את אשמה,חרטה חרוט על התכונות שלו.הוא למעשה ריחם על האיש נראה כך מפחידים,המאיים לפני עשר שנים.

  "אני בא כאן על מערכות חיוניות למשימה מר רייט.אני חזר כדי לטעון מה היה תמיד שלי",הוא הסתכל רחל עם נחוש לחפש את עיניו. "היום שוב אני שואל את בתו לכלולות".

  רחל הסתכל עליו בהלם אך ריקודי ברונג וקריס יכלו לראות את עיניה הבוהקים עם דמעות לא שפוך(דמעות).היא הייתה מנסה להישאר רגוע אך הוא ידע כי בתוך היא חבילה של עצבים.

  "אני לא יכול להיות יותר שמח מר ויל עם סידור זה",חיוך ענק מרוח על פניו של הזקן כי באורח פלא עשה לו מראה צעיר יותר. "...אבל אני שואל את הבת שלי תחילה.רחל,מה אתה חושב על ההצעה הזאת?"

  רחל ממש נראתה בוכה עין של איש אחד את השני עם חיוך כך יפה כי ריקודי ברונג וקריס נלחם על הדחף כדי לקחת אותה בידיים שלו.

  "אני חיכינו עשר שנים ארוכות עבור הצעה זו אבא.אני חושב יהיה לי לקבל אותו!"

  בסוף

  ספר בונוס2

  מלחמה בתוך

  Paige פרקר

  ©2016

  ©Copyright 2016 על ידיFamiMK מדיה פרסום, LLC-כל הזכויות שמורות.

  מסמך זה הוא נוטה לכיוון אספקת מידע אמין,המדויק בנוגע לנושא ואת הבעיה מכוסה.פרסום הוא נמכר עם הרעיון כיpublisher אינו דרוש כדי לעבד חשבונאות,מותר באופן רשמי או אחר,שירותים מתאימים.עצה אם יש צורך,משפטי או מקצועי,עסקו אדם את המקצוע צריך להיות הורה.

  -הצהרת העקרונות אשר התקבלה ואושרה על-ידי ועדה באותה מידה של
בר אמריקאי עם איגוד העיתוים היומיים של ועדת עמותות.

  לא זו חוקית כדי לשכפל,לשכפל או לשדר כל חלק של מסמך זה או באמצעים אלקטרוניים או בתבנית מודפס הקלטה של פרסום זה אסורים בהחלט ואת כל אחסון של מסמך זה אינו מותר אלא אם כן עם אישור בכתב שלPublisher.כל הזכויות שמורות.

  המידע הכלול במסמך זה הוא מסר כדי להיות אמן עקבית,כי כל חבות,במונחים של אחרות הנשקפות או אחרת,על-ידי שימוש כלשהו או התעללות של כל מדיניות,תהליכים הנכללים בתוך הוראות או הוא יתום ומלבם יוצאו אחריות של הנמען קורא.בשום פנים לא תהיה כל אחריות משפטית או האשמה מוחזקים נגד המוציא לאור לכל התמודד,נזקים או הפסד מויטרי עקב המידע בזאת,או בעקיפין.

  מחברים המתאימים עצמם כל זכויות היוצרים לא התקיים על ידיpublisher.

  המידע במסמך זה מוצע למטרות אינפורמטיביות בלבד,הוא אוניברסלי כמו כן.את המצגת של מידע ללא חוזה או כל סוג של ערבותassurance.

  סימנים מסחריים המשמשים הם ללא כל הסכמה,פרסום מסחרי ללא הרשאה או גיבוי על ידי הבעלים סימן מסחרי.כל סימנים מסחריים ומותגים בתוך ספר זה הם למטרות הבהרה בלבד הם בבעלות פרטית על ידי הבעלים עצמם לא מזוהה עם מסמך זה.

  תוכן העניינים

  פרק1 - כושלת

  פרק2 - תקווה

  פרק3 - בעושר ובאושר

  פרק4 - שדים

  כושלת

  אבה לשים על מדים לאחיות שלה ב-כהה,קבלת מוכן לעבודה בשקט ככול שאפשר.היא לא רוצה להעיר מיה איתן מתוך שינה שלו אבל הוא היה לא כי היא הייתה מנסה להיות מתחשב של רגשות שלו.הם היו לעסקי ענק להילחם לילה לפני,האמיתית הראשונה להילחם הם אי פעם מאז תחילת יחד.אבה עדיין היה כל כך רע וכאב,היא לא חושב שהיא עלולה להתמודד איתן כי רגע בלי לצעוק בפנים שלו,כך היא שקול הוא הטוב ביותר כדי למנוע אותו לגמרי.

  אבה ואת הקשר של איתן היה שמח עד כה אחד או לפחות ככה היא אהב לחשוב על זה.איתן היה לה המכללה חמודי,שאורכה כשניים כמה מאז בשנתה השנייה באוניברסיטה שלהם.שהוא בא מתוך כסף אבה הייתה מדינה ילדה,הוא נולד במישיגן היכן הם הן על ספסל הלימודים עכשיו חיו.היא הייתה מעולם לא חשבנו על שניים מהם יכול להיות תואם אך כאשר העולמות שלהם היה כס,הם שהפך במהירות בלתי נפרד.איתן גילה אבה באופן שונה של החיים יותר היא להשתמש בו כדי,הפך אותו לשדוד את הרגל שלה.רקוב הוא היה תמיד היה סוג, doting הנאמנים לכיוון לה הכל נערה עלולה אי פעם רוצה חבר.אבה הרגיש כמו איתן עשוי באמת להיות אחד,היא הייתה מאוד שמח תוכן החיים שלהם יחד עם מזרח לנסינג,מישיגן.העיניים שלה היא הייתה מושלמת רומנטיקה האיזורי איתן היה לה הנסיך מקסים.

  הכל השתנה לכאורה לילה אחד קצר של זוג עם זאת,אבה הדם של הרתחת כפי שהיא משתקפת על טענה שלהם.היא הגיע הביתהV.A.בבית החולים בו עבדה לבשל אותם הן ארוחה נחמדה.אבה הייתה סיבה לחגוג והיא לא יכול היה לחכות כדי לשתף אותה שמח חדשות עם איתן. במהלך אותה הפסקה בעבודה,אבה הלך נרשמת באופן מקוון את עצמה חזרה לתוך בית הספר.היא הייתה כרגע סיעודי התואר היה תמיד חלום שלה כדי להפוך יום אחד רופא.איתן היה חוק תלמיד בית ספר למוסמכים האחרונים עצמו.הם היו בילה לילות רבים שיתוף כל החלומות שלהם ואת השאיפות אחד עם השני.כמה רגעים המועדפים שלה הם היו משותפות במהלך שיחות כריות, speculating שלהם ואת לדמיין מה יהיה יחד את העתיד שלהם כמו.הם היו להיות סופר זוג דין,ו רופא.אבה הרגיש בטוח הן את ההצלחה שלהם למחפש.הסתבר איתן היו חדשות שלו,אך מעולם לא חשב כאשר אבה היא ראתה את נרגש חפש את עיניו כי היא אומרת את מותו של חלומות משלו החיים שלהם יחד היא ידעה אותו.

  אבה מוגשת הארוחה היא הייתה מוכנה בהחלט הרבה פוטציאל,היא לא יכלה לחכות כדי לגלות סוד. "תמים,יש לי חדשות מדהים!"היא התחילה,בטוח כי היה שותף שלה אשמח גם כן. "אתה בהריון!"איתן לנחש,רק חצי בצחוק.אבה צחק את כמיהתם היא חשבנו שהוא היה נגיעה כי הוא הרגיש כל כך בטוח ב המעוניינים להתחיל משפחה עם אותה.מוקדם יותר החודש,איתן היה שאלת את השאלה אבה לא היססו לומר כן,אבל היא לא היתה מוכנה עבור ילדים בשלב זה החיים שלה. "לא,אין כמו ש..."היא התחילה שוב,אבל איתן שיסע אותה. "כן,אשר עלולים להיות לנו את התעודות בקרוב",איתן אמר לה.הוא הלך על כדי להסביר כי אבא שלו הציע לו בראש עמדתה של המשפחה משרד עורכי דין באזור צפון מדינת ניו יורק איתן היה מקובל.כאשר היה שמח לו,אבה הרגשתי המום וכאב כי הוא לא שקול אפילו לבקש הראשון שלה.הוא ידע כי היא הייתה רק תוכל לחזור לבית הספר מבוסס כיבוי של מלגות אשר לא ניתן להעביר בקלות אחר במכללה,עוד יותר כך הוא ידע כמה להפוך רופא באה אותה.אבה אהב את העבודה היא לא בבית החוליםV.A.,שהיא באה משפחת צבאי עבודה עם חיילים למלחמה הוטרינרים עשה לה להרגיש מילא.עכשיו איתן צפוי לה רק כדי לתת את הכל הפך להיות חלק עשיר,מחיק עקרת בית.זה יהיה נחמד לעבוד שוב לעולם אך לא אבה היא באמת תשוקה קריירה.אותה מתחשב ודואג הנסיך היה כאל אותה כמו פיסה של המלון,היא הייתה לעשות את מה שהוא אמר לא שאלה דבר.הם לחמו שעות על גבי שעות אבל הוא סירב כדי לראות את הדברים בדרך שלה עדיין סירב לזוז מטר.היא נסעה תחושה מיטה שבור וחבורות,בטוח עכשיו על מה לה בעתיד עם אותו באמת התכוון.

  אבה לבסוף הרגשתי תחושה של הקלה על אותה לתוך כונן עבודה.הוא היה נחמד לברוח כלnegativity כי עזב שמריה בדירה שלה לצאת כמה טוב בעולם.אבה ידעו כמה חשוב לה לעבודV.A.הייתה היא חשה נגע על חייהם ועל את הסיפורים של כל חייל היא נפגשה.כולם היו שרדו את הזוועות שהיא לא תוכל אפילו להתחיל לדמיין היה נלחם חיל ו בגבורה עבור המדינה שלהם.הם היו בחורים טובים והאמיצה הגברים את המלחמה עשה עסקה נהדרת של נזק.היא חשה באופן אסירי תודה יוכלו לעזור להם לשקם את עצמם ואת לרפא את הפצעים אלה.היום היא תהיה עבודה עם אחד של בתי החולים החדשים ביותר.היות כאלה של עיר קטנה,היא חשה כאילו הי
א ידעה כמעט כל חייל על ידי שם ידעו את הסיפורים שלהם.לוקאס היה רק חזר הביתה מחו"ל שבו הוא נפגע על מטען התאבדות.הוא איבד את השימוש את רגלו הימנית,אך הרופא אמר שלו היה מקרה התקווה.עם טיפול נאות,תרפיה הוא יהיה לחלוטין בתוך פרק זמן קצר.אבה דיון אהב לראות סיפורי הצלחה מיד ראשונה היא לוודא כי לוקאס הולך להיות אחד מהם.

  לוקאס היה שקט יותר מאשר חולים אחרים שלה שמור אך הם עדיין ירדו יחד היטב.ומה שמעניין היה גבוה,נינוחים מסתורית כהה.כשראינו את כל ולמנוע מהסורים להגיע אל הזדמנות לעבוד עם אותו אבל זה נראה כאילו הוא מצא חן אבה את הטוב ביותר היה לעתים קרובות פעמים הבקשה לעבוד עם אותה במיוחד.הוא לא היה מחזה נדיר על החייל החזרה של מלחמה כדי להיותantisocial רק כדי להרגיש בנוח סביב אנשים הם כבר מכירים ולכן הם רופא מוקצים אבה לו על בסיס קבוע.הוא רק לקח שבוע קצרה עבור לוקאס כדי לחמם עד אבה לחלוטין.הוא היה ילד כפרי הוא נולד,בדיוק כמו אותה ואת הם עלו יחד בקלות.היא לדחוף לו מוטיבציה מעבר רמת הנוחות שלו הוא מעריך כי.אבה יכול לראות כבר את היחס שינוי אותו כאשר היה הראשון התחיל את הבאיםV.A.הוא נראה יותר חשש וחיובית על שחזור אשר באמת עשה שמח שלה.הם דיברו יותר יותר הם להכיר זה את זה יותר היא חיבב אותו.אבה היה ותמיד הרגשתי חיבור קרוב אליה חולים להגיע מכיר אותם ואת הסיפורים שלהם היה כל חלק של התהליך,אך היא חשה כמו כי בנסיבות שונות אותה ואת לוקאס יכול היה להיות קרוב מאוד חברים.

 

‹ Prev